پایه چرخ دار سی تاچ مدل TSH-C2

seetouch brand
(2 customer reviews)

۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

در این مطلب به بررسی تخصصی سه  پایه چرخدار نمایشگر و تلویزیون لمسی (استند تلویزیون لمسی) سی تاچ مدل TSH-146CT با بهترین قیمت و کیفیت مناسب اتاق های کنفرانس می پردازیم.

معرفی محصول « پایه چرخ دار مدل TSH-C2 »

در حال حاضر یک مانیتور لمسی دارای سایز بزرگ تنها برای دیدن برنامه های تلویزیون استفاده نمی شود بلکه در شرکت ها و موسسات و همچنین مراکز آموزشی از تلویزیون ها برای کنفرانس ها و حتی شبکه استفاده می شود. در بیمارستان ها برای نمایش اطلاعات کامل پزشکی و آموزش آنلاین و مجازی به دانشجویان و همچنین در نمایشگاه ها هم از نمایشگر های لمسی برای نشان دادن تبلیغات و حتی توضیحات یک محصول استفاده می شود.

 

پایه چرخ دار مدل TSH-C2

بررسی پایه چرخدار (ترولی) نمایشگر لمسی سی تاچ

برخی نمایشگر های با ابعاد بزرگ وجود دارند که یک نوع نمایشگر های سقفی می باشند که باعث می شود نمایشگر در یک مکان ثابت بماند و برای جابجایی باید مجددا نصب شود و نوع دیگری استفاده از نمایشگر بر روی پایه های چرخدار می باشند. این پایه به صورت ایستاده ترولی و نیز چرخ دار میباشد. و عمدتا مناسب برای نمایشگاه، دفتر، اداره و مکان هایی که نیاز به جابجایی و چرخش نمایشگر دارند می باشد.

یکی از مزیت های اصلی پایه چرخ دار مدل TSH-C2 این است. که شما دیگر نیازی به سوراخ کردن دیوار یا سقف و دریل کاری نخواهید داشت. و نصب نمایشگرهای تا سایز ۱۰۰ اینچ هم بر روی این پایه کاملا آسان و بدون هیچ مشکلی صورت می پذیرد.

نکته قابل ذکر و مهم اینست که پایه چرخ دار مدل TSH-C2 می تواند تا وزن ۱۸۰ کیلوگرم را تحمل کند و این کاملا برای این پایه ایده آل می باشد. چرا که این پایه ایستاده چرخدار متناسب برای پنل های ۳۲ اینچ الی ۱۰۰ اینچ می باشد. همچنین با توجه به طراحی بسیار مناسب این پایه تحمل نمایشگرهای تا وزن ۱۸۰ کیلو را دارا می باشد.

نوع صفحه نمایش برای پایه چرخ دار مدل TSH-C2 تفاوتی ندارد و مناسب برای هرکدام از تاچ مانیتورهای لمسی تولیدی شرکت سی تاچ می باشد. این پایه دارای یک طبقه فلزی مقاوم و زیبا می باشد. که به منظور اتصال دستگاههای دیگر به نمایشگر استفاده می شود.. که کارآمد بودن این پایه را چند برابر کرده است. در کل این پایه ایستاده چرخدار تلویزیون محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب میباشد و در ساخت آن از بهترین مواد موجود به کار رفته است.

برچسب های مرتبط با استند تلویزیون لمسی

  • پایه تلویزیون
  • ابعاد براکت تلویزیون
  • قیمت پایه ایستاده تلویزیون
  • سه پایه تلویزیون
  • پایه ترولی تلویزیون
  • قیمت استند تلویزیون
  • پایه تلویزیون بلند
  • قیمت استند تلویزیون لمسی

توضیحات تکمیلی

دسته محصولات

TV Cart

رتبه

Standard

مواد

Steel,Plastic,Aluminum

نوع سطح

Sand-blasted Aluminum Anodic Oxidation,Powder Coating

ابعاد

835x700x1720mm (32.9"x27.6"x67.7")

اندازه ستون (ستون اصلی / ستون فرمت):

total height:1720mm (total height:67.7")

اندازه صفحه نمایش مناسب

37"-70"

VESA سازگار:

300×300,400×200,400×400,600×400

وزن تلویزیون

65kg (143lbs)

تعداد صفحه

1

محدوده شیب

+5°~-12°

چرخش صفحه

0°~+90°

ارتفاع تلویزیون قابل تنظیم

yes

مدیریت کابل:

yes

راهنمای استفاده

yes

نوع پایه

Caster

2 reviews for پایه چرخ دار سی تاچ مدل TSH-C2

  1. علی احمدی

    شرکت تصمیم سبز به ما کمک کرد تا بتوانیم با تلویزیون (نمایشگر) لمسی “سی تاچ” استدیوی فیلم برداری با کیفیت عالی برای مجموعه خود تاسیس کنیم با تشکر از تیم فروش و خدمات شرکت تصمیم سبز.

  2. جواد فیض اله زاده

    برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ انواع پایه چرخ دار مخصوص نمایشگر ، مانیتور و تلویزیون های لمسی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *