سری جدید پنل (تلویزیون) های لمسی برای آموزش

تلویزیون

به نسل جدید تکنولوژی تلویزیون های لمسی خوش آمدید

کلاس های برتر به کلاس های اطلاق می شود که در آن هر روز تعامل و مشارکت بین دانش آموز یا دانشجو با اساتید افزایش پیدا کند. در این میان هم دانش آموز و هم معلم انتظار این را دارند که به هر وسیله ای که شده این مشارکت و همکاری گروهی را بین خودشان ایجاد نمایند حتی اگر در کنارهمدیگر هم ننشسته باشند. سری جدید تلویزیون های فوق لمسی سی تاچ به این نیاز بین دانش آموز و معلم پاسخ داده و یک محیط کاملا منعطف برای یادگیری در کلاس بدون نیاز به حضور و به صورت ریموت فراهم نموده است. این نمایشگر ها با توجه به قابلیت های فراوانی که دارند به طور ناخودآگاه باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای شرکت در مباحث کلاسی شده و یک کلاس هوشمند و در عین حال ساده را ایجاد نموده است. نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ بسیار آسان و قابل استفاده بدون کوچکترین دانش فنی می باشند و همچنین دارای محیط کاربرپسند، گرافیکی و جذاب، با قدرت و سرعت بالا به همراه صد ها ویژگی مختلف که کار را برای دانش آموز و معلم سهل نموده می باشند.

تلویزیون های تمام لمسی سی تاچ
امکان بازی کودکان با تلویزیون های لمسی سی تاچ

پشتیبانی تا ۲۰ نقطه لمسی همزمان

ده ها سنسور فوق قدرتمند لمسی

شرکت تصمیم سبز به عنوان یک مجموعه ای که در عرصه ی فرهنگی فعالیت گسترده ای داشته است بر آن بود که مشارکت همه ی دانش آموزان با معلمان در کلاس های درس را فراهم آورد. علاوه بر آن نیاز بود که این امکان با تجربه های جدید و با امکانات بروز تر و حرفه ای تر همراه باشد که سری جدید نمایشگر های فوق لمسی ما این امکان را به وجود آورده اند. یکی از امکانات مهم نمایشگر های ما، پشتیبانی تا ۲۰ نقطه ی لمسی همزمان در نوشتن می باشد که هم با مداد های مخصوص و هم با دست می تواند نوشته شود. نکته ی جالب تر اینجاست که این نوشتن ها می توانند در هر جای پنل و به طور همزمان صورت گیرند چه به صورت دیواری نصب شده باشند و چه به صورت رومیزی.

سیستم عامل اندروید پیشرفته

دارای قدرت فوق العاده اندروید بدون کوچکترین باگ

سری جدید تلویزیون های سی تاچ که اخیرا وارد بازار شدند دارای سیستم عامل فوق بهینه شده اندروید ۶ با قابلیت های رم ۱.۵ گیگابایت و حافظه ی ۸ گیگابایت می باشند. از قابلیت های دیگر این پنل ها اتصال تمامی نمایشگر های جدید ما به Play Store ها معروف دنیا من جمله فروشگاه نرم افزار اندروید سی تاچ می باشدکه شما را از داشتن تمامی اپلیکیشن های اندروید بی نیاز می کند.


بروزرسانی دیواره های پنل


با ابزار های بیشتر و کاربردی تر


ارائه ی ورودی و خروجی های چندگانه به همراه قابلیت بی سیم بودن، چیزی است که فراتر از یک ارتباط می باشد و فرصتی عالی برای ایجاد و یا تقویت همکاری ها می باشد. علاوه بر آن، نکته ای که قابل ذکر است این است که باید بسیار راحت و قابل اطمینان باشد. هر فروشنده ای می داند که ایجاد غرق احساسات برای ارائه ی نمایشگر های بزرگ تنها با داشتن تکنولوژی برتر میسر می باشد. نمایشگر ها سری ۶۰۰۰U از لحاظ ویژگی پورت های USB و HDMI چندگانه به همراه یک خروجی HDMI بروز شده اند. البته، شما می توانید همیشه با استفاده از هر وسیله خارجی به طور بی سیم به نمایشگر ها متصل شوید.


پورت های چندگانه سی تاچ



مشخصات لوازم جانبی تعبیه شده در تلویزیون ها

لوازم جانبی


پایه دار یا متصل به دیوار

تلویزیونرا زمانیکه تصمیم به ارتقاء دارید یا به صورت ایستاده نگه دارید و یا به دیوار نصب کنید! ما سری جدید نمایشگر های لمسی ۶۰۰۰ خود را طوری طراحی نموده ایم که با تمامی لوازم جانبی موجود سازگار باشند، لوازم جانبی شامل پایه دار ها و یا متصل به دیوار ها که همه ی این امکانات برای راحتی و آسان شدن کار با نمایشگر های جدید طراحی شده اند.

قابلیت های ممتاز مخصوص آموزش

به علاوه، پکیج های آموزشی تعاملی سی تاچ با امکانات اضافی و کاملا انحصاری وارد بازار می شوند که به طور خاص برای محیط کلاس های حرفه ای طراحی شده اند، شامل امکاناتی مانند دوربین پانورامیک و انواع PC هاو …

تلویزیون های لمسی سی تاچ

برای شروع آماده هستید؟


همین امروز با مدیران فروش شرکت تصمیم سبز برای خرید یا ارتقاء سری جدید نمایشگر های لمسی ما تماس بگیرید. با توجه به آنکه نمایشگر های لمسی ما یک قسمتی از بودجه ی سازمانی شما می باشند، بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم که برای آسانتر شدن همکاری بین ما و سازمان شما وهمچنین برای اطمینان از روند خرید و سایر مراحل، از مشاوران سرمایه گذاری تصمیم سبز ما نیز استفاده نمایید.



SeeTouch eye

برای خرید آماده اید؟


برای خرید یا تماس با کارشناسان فروش با شماره۸۸۹۳۶۸۲۶-۰۲۱ تماس بگیرید یا پیام خود را با استفاده از دکمه زیر برایمان ارسال کنید.