همکاری تجاری در سطح بالا با استفاده از نمایشگر های لمسی تجاری

نمایشگر های لمسی تجاری

تجربه مشاهده در بالاترین سطح کیفیت


برای همیشه از اتاق های کنفرانس تاریک، لامپ های پروژوکتور ضعیف و تکنولوژی های تاریخ گذشته خداحافظی کنید. بدون تردید، لذت دید و عملکرد بالا چیزی نیست که پروژوکتور های قدیمی و همچنین وایت بردهای هوشمند بتوانند قادر به ارائه ی آن باشند.

نمایشگر های لمسی سی تاچ یک جهش فوق العاده در تجربه همکاری تجاری دیداری با تکنولوژی فوق HD خود داشته است که با توجه به وجود رنج بزرگی از ابعاد نمایشگر ها از ۵۵″ تا ۸۶″، شما کافیست تنها نوع و اندازه ی نمایشگر را درخواست کنید و با توجه به ابعاد اتاق یا دفتر این مورد کاملا مطابقت خواهد داشت.

همکاری تجاری

اتصال ساده و در عین حال قوی


با هر تکنولوژی جدیدی، مهم  است که متوجه آن باشید که اولا آسان برای اتخاذ باشد و همچنین بتواند انتظارات شما و تیمتان را برآورده سازد. نمایشگر های لمسی برای همکاری تجاری سی تاچ در عین قدرت منحصر به فردی که دارند، بسیار کاربری آسانی دارند. ترکیبی از سهولت و در عین حال قدرت سبب تبدیل شدن به یک کسب و کار کامل را مهیا ساخته است و این تضمین سریعی است برای پذیرش شما و یک منحنی یادگیری ملموس برای تیم شما.

اتصال به سی تاچ

صفحات و لوازم جانبی متغیر با فضای محیط شما


یک اندازه ی خاص نمی تواند همیشه برای همه مناسب باشد! نمایشگر های لمسی تجاری سی تاچ در پنج اندازه متفاوت از ۵۵″ تا ۸۶″ تولید و وارد بازار می شوند تا با اتاق های کنفرانس مخصوصتان، دفتر کار کوچک یا بزرگتان و.. مطابقت داشته باشد. موبایل ها همچنین یک تکنولوژی رو به جلو تر دیگر را ارائه می دهد چه شما در حال ارائه در لابی باشین و چه بخواهید آنرا به صفحه نمایش لمسی تبدیل کنید.


تصویری نو از سمینارهای کسب وکار


تجارت ها در همکاری تجاری یک تعداد بزرگ از ابزار ها و نرم افزار های مختلف را برای عملکرد های روزانه اشان استفاده می کنند، از پاورپوینت گرفته تا اکسل و محصولات آدوب و محصولات دیگر.  بسیاری از صاحبان نمایشگر ها و وایت برد های لمسی ، پکیج های نرم افزاری مخصوص که هم هزینه بر و در عین حال محبوب شما هستند را قفل می کنند در حالیکه نمایگر های لمسی تجاری سی تاچ با یک قطعه جدای PC اختیاری که در کنار نمایشگر ها نصب می شود شما را بی نیاز از پکیج ها و نرم افزار های مخصوص می کند و این به معنای آن است که شما همچنان نرم افزار های مختلف و قدرتمند را برای همیشه به طور رایگان دریافت خواهید نمود.

همکاری تجاری

یک سرمایه گذاری خردمندانه انجام دهید!

اتاق های همکاری فکری، ویدیو کنفرانس ها و همکاری تجاری را با نمایشگر های لمسی خودتان شکوفا کنید. سفارش هر نمایشگر لمسی به معنای دریافت تکنولوژی با بروز رسانی بیشتر می باشد. با ضمانت نامه های معتبر شرکت ما شما با خیال آسوده می توانید مطمئن باشید که یک سرمایه گذاری خردمندانه را انجام داده اید. در نهایت هر زمان در مورد نمایشگر های سی تاچ سوالی یا نیازی داشتید می توانید از منابع تکنیکال و همچنین از پشتیبانی در کمترین زمان بهره ببرید. کارشناسان فروش ما نیز آماده خدمت رسانی برای شما جهت فرایند های خرید می باشند. همین امروز اقدام کنید!!


SeeTouch eye

برای خرید آماده اید؟


برای خرید یا تماس با کارشناسان فروش با شماره۸۸۹۳۶۸۲۶-۰۲۱ تماس بگیرید یا پیام خود را با استفاده از دکمه زیر برایمان ارسال کنید.