نمایشگر(تلویزیون) های لمسی راه حلی برای آموزش و پرورش

نمایشگر های لمسی سی تاچ یک راه حل آموزشی قوی برای مدارس آموزش و پرورش

بورد های هوشمند و لمسی سی تاچ یک انتخاب ایده آل و عالی برای مدارس مرتبط با آموزش و پرورش هستند که می توانند به صورت ترم های طولانی ولی با قیمت های مقرونه به صرفه حتی به صورت آموزش راه دور کلاس های خودشان را برگذار نمایند. با توجه به سابقه ی طولانی و شهرت سی تاچ در زمینه ی کیفیت و با توجه به رنج بزرگی از نمایشگر ها که در حال تولید می باشند به جرات می توان سی تاچ را به عنوان نسل بعدی از تکنولوژی هوشمند سازی کلاس ها نام برد.



نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ:

نمایشگر های لمسی

کمترین مقدار هزینه ی نگهداری

نمایشگر های لمسی

بودجه ی نیروهای موثر

نمایشگر های لمسی

دارای نرم افزار های اصل و غیر اشتراکی

یک سرمایه گذاری ارزشمند در سطح منطقه

نمایشگر های لمسی سی تاچ می توانند یک سطح عظیمی از کلاس های درس مدارس کل یک منطقه را داخل هوش مصنوعی تعبیه شده در داخلشان پشتیبانی کنند. برخلاف پروژوکتور ها و وایت برد های هوشمند که نیازمند پشتیبانی و تعمیرات سریع بعد از خرید می باشند، نمایشگر های ما نیازی به این موارد ندارند و بدون وقفه در طولانی مدت قابلیت کار دارند.

لازم به ذکر است تمامی پنل های سی تاچ هنگام ورود به بازار با ابزار های نرم افزاری نصب شده روی آنها پیکربندی می شوند و به هزینه های نصب اسکریپت که نیازمند بودجه ی بیشتری می باشند نیازی ندارند و از نظر حفظ و نگهداری هم هیچ نیازی به پشتیبانان فنی نمی باشد و یک فرد بدون دانش خاص در این زمینه به سادگی می تواند تمامی مسئولیت نگهداری آن را بر عهده بگیرد.