پنل (نمایشگر) های لمسی مورد استفاده در آموزش

یک کلاس درس مدرن داخل یک نمایشگر

یادگیری سریع و آسان با نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ

پنل های لمسی سی تاچ باعث ایجاد یک نسل جدید از یادگیری و آموزش بدون وجود مشکلات قدیمی گردیده است. نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ یک محیط ایده آل و شبیه سازی شده از یک کلاس درس مدرن را با حفظ تکنولوژی روز دنیا و در عین حال کاربری آسان چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری همچون نصب نرم افزار ها را فراهم نموده است و استفاده از آنها را برای مدت بیشتر از ۵۰۰۰۰ ساعت استفاده بدون وقفه را روانه بازار کرده است که تمامی نرم افزار های مورد استفاده در این پنل ها از قبیل Note که به عنوان یک وایت برد فوق پیشرفته همراه با آزمایشگاه های مجازی و ده ها امکانات دیگر را دارا می باشد به طور کاملا رایگان نصب و فعال سازی کرده اند.

ما نه تنها بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا را در زمینه پنل های هوشمند ارائه می دهیم بلکه به دنبال ایجاد کلاس های فوق هوشند ایده آل می باشیم.

یادگیری علمی و عملی به طور کاملا آسان و جذاب

بهترین روش برای افزایش مشارکت و بهره وری دانشجویان برتر

tasmimsabz seetouch administrators icon
مدیریت IT

یک تجربه ی فوق العاده در هوشمند سازی و یکپارچه سازی مدارس

tasmimsabz seetouch teachers icon
مدرسین

راندمان کلاس ها را با نمایشگر های فوق العاده کاربر پسند سی تاچ بیفزایید

tasmimsabz seetouch administrators icon
مدیران

خیلی آسان تمامی کلاس های هوشمند خود را مدیریت کنید

tasmimsabz seetouch districts icon
مناطق

ترم های طولانی مدت مناطق خود را به صورت حرفه ای و مقرون به صرفه در سطح بالا برگذار نمایید

کلاس های هوشمند تنها با استفاده از پنل لمسی

تلوزیون های لمسی سی تاچ بسیار قدرتمند و درعین حال ظریف می باشند و یک راه حل قطعی و هوشمندانه برای افزایش مشارکت و افزایش بهره وری دانش آموزان و دانشجویان برتر می باشد. نمایشگر های ما در سیستم هوشمند سازی خود،مدیران دبیران و مدیران IT را با مهیا کردن تصاویری با کیفیت فوق HD یا ۴K، نرم افزار های کاربر پسند و آسانبرای استفاده، با امکان مدیریت کامل قسمت های فناوری اطلاعات و همچنین صد ها ویژگی قدرتمند اتوماتیک را برای ایجاد یک کلاس هوشمند فوق العاده یاری می کنند.

پنل های لمسی مورد استفاده در آموزش

محصولاتی کاملا متمایز

نسل آینده تکنولوژی نمایشگر های لمسی

همه ی نمایشگر های لمسی سی تاچ به صورت All-in-one هستند و این بدین معنی است که برای استفاده از این نمایشگر ها به هیچ گونه وسیله ای که جدا از آن باشند و به صورت اتصالی باشند نیازی نیست. یکی از امتیازات نمایشگر های ما آن است که PC تعبیه شده روی آنها به صورت onboard می باشند و تمامی پکیج های نرم افزاری مورد نیاز از قبل به طور پیشفرض نصب گردیده اند و در صورت نیاز به برنامه جدید این امکان به آسانی توسط خود کاربر و بدون نیاز به پشتیبان به دلیل سادگی نصب قابل انجام می باشد. از ویژگی منحصر به فرد پنل های سی تاچ پشتیبانی تا ۱۰ نقطه ی لمسی همزمان می باشد و این امکان به دلیل تعبیه ی سنسور های فوق حساس در سرتاسر پنل بدون کوچکترین تاخیری و در پایین ترین زمان ممکن اجرای عملیات درخواستی را انجام می دهند. این نمایشگر ها دارای قدرت صدای فوق العاده بدون نویز، کیفیت تصاویر ۴K می باشند و به راحتی با استفاده از نرم افزار های کاملا انحصاری سی تاچ همانند Connect قابلیت اتصال به هر نوع پلتفرم را دارا می باشند. همین الان از فروشگاه سی تاچ پنل های لمسی خود را در ابعاد مورد نظر خودتان از ۵۵ اینچ الی ۸۶ اینچ انتخاب نمایید:

نرم افزارهای اختصاصی و لمسی سی تاچ

تمامی پنل های لمسی سی تاچ زمانیکه تولید و پیکربندی می شوند، نرم افزار هایی که مورد نیاز صاحبان مشاغل، مدیران، مدرسین و … می باشند را به طور کامل نصب میکنند. لازم به ذکر است این نرم افزار ها کاملا اختیاری هستند و با توجه به نیاز مشتریان می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

نرم افزار نوت سی تاچ
نرم افزار Connect سی تاچ
نرم افزار Capture سی تاچ

تاثیر تدریس و ارائه ی خود را با استفاده از نرم افزار EasiNote چند برابر کنید

نرم افزار فوق پیشرفته ی لمسی Note، دارای کاربری بسیار زیبایی می باشد و برای طرح رسم ها، شکل ها، اسلاید شو ها، نوشتن با انواع قلم ها و با انواع رنگ ها، محاسبات ریاضی، آزمایشگاه های مجازی رشته ها ی مختلف و صد ها امکانات دیگر مناسب می باشد که همه ی آن ها در افزایش بهره ورری و تاثیر پذیری تدریس نقش اساسی را دارا هستند.





اتصال موبایل و تبلت به نمایشگر ها بدون هیچ محدودیتی

با استفاده از ابزار EasiConnect یک محیط ارتباطی دو سویه و بدون محدودیت و وقفه بین ابزار های موبایل، تبلت و یا ابزارهای مشابه با نمایشگر های لمسی سی تاچ برقرار می شود و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ابزار های جانبی و به صورت کنترل از راه دور نمایشگر خود را مدیریت نمایید.

تمامی تدریس را همان لحظه ضبط کنید با استفاده از ابزار EasiCapture

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بتوانید همزمان که در حال تدریس هستید هم از کلاس و هم از صفحه ی پنل در حال تدریس فیلمبرداری شود و بعد از اتمام کار با استفاده از نرم افزار Editor آنرا ویرایش و نامگذاری و به عنوان جزوه ی ویدیویی به دانش آموزان و دانشجویان ارسال بفرمایید.


SeeTouch eye

برای خرید آماده اید؟


برای خرید یا تماس با کارشناسان فروش با شماره۸۸۹۳۶۸۲۶-۰۲۱ تماس بگیرید یا پیام خود را با استفاده از دکمه زیر برایمان ارسال کنید.