تاثیر نمایشگر (پنل) های لمسی در مدیریت تجارت

تکنولوژی جدید برای تجارت مدرن

تجارتی جذاب، مدرن و در عین حال ساده را با نمایشگر های فوق لمسی ما تجربه کنید

نمایشگر های لمسی سی تاچ تمامی ابزار های مدرن مورد نیاز مدیران موفق را در اختیار آنها قرار می دهد. یکی از این ابزار های بسیار کلیدی در امر مدیریت کسب و کار، نرم افزار EasiConnect می باشد که به اعضای مجموعه اجازه می دهد با استفاده از تلفن های هوشمند، تبلت و یا رایانه های همراه خود بدون کوچکترین مشکلی به نمایشگر ها متصل شوند و ارتباطات وسیع و جامعی را با مدیران و همچنین سایر افراد تیم تشکیل دهند. لازم به ذکر است که نمایشگر های لمسی سی تاچ دارای کاربری بسیار آسانی بوده و مدیران قادرند به سادگی آنها را کنترل نمایند که این دلیلی است بر اینکه این پنل ها برای یک تجارت موفق کافی می باشند و نیازمند هزینه های دیگر نمی باشند.





تجارت عالی با نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ

یک سرمایه گذاری هوشمندانه در تجارت شما

یکی از دلایل اصلی مقبولیت تمامی نمایشگر های لمسی تولید شده سی تاچ آن است که این محصول با همفکری مدیران و صاحبان مشاغل برتر انجام شده است و تمامی ایده های جدید یا مشکلاتی از قبیل هزینه های حفظ و نگهداری و همچنین سایر موارد به طور کامل در ساخت آنها لحاظ شده است و همین دلیلی است بر این که با وجود کیفیت بسیار بالای محصولات قیمت ها بسیار منطقی و پایین می باشند.

تجارت عالی با نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ

نصب آسان به همراه قابلیت های ظاهری

از قابلیت های برتر نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ، یادگیری آسان آنها به دلیل جنبه های گرافیکی و ظاهری منحصر به فرد می باشد و همین موضوع منجر به این می شود که مدیران و اعضای مجموعه با صرف کمترین زمان نحوه ی کار کردن با پنل های لمسی را فرا بگیرند. علاوه بر موارد مذکور کاتالوگ ها، ویدیو های موجود در سایت به همراه تیم تخصصی پشتیبانی شرکت تصمیم سبز شما را در امر یادگیری و پیش بردن استفاده از پنل ها یاری می کند.

تجارت عالی با نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ

ارتباطات بهتر یعنی یک تجارت موفق

امروزه، تجارت به طور شگفت انگیزی در حال رفتن به سمت تعاملات و ارتباطات بیشتر می باشد و همین موضوع سبب شده است که ابزار های مختلفی برای ایجاد چنین مهمی تولید و روانه بازار شوند. پنل های سی تاچ علاوه بر مزیت های منحصر به فرد خود که کاملا به صورت انحصاری می باشد، تمامی ابزار های مورد نیاز در این زمینه را به صورت All In One در یک مجموعه گردهم آورده است و به صورت مداوم در حال بروز رسانی آنها می باشند تا یک تجارت موفق را برای مدیران و اعضای مجموعه ها فراهم آورد.

نصب بسیار آسان

هنگام نصب و راه اندازی وایت برد ها و یا پروژوکتور های دیجیتال قدیمی مشکلاتی از قبیل وجود سیم های رابط فراوان، ابزار های دیجیتال مختلف جانبی همراه آنها، نیازمندی به متخصصین شبکه برای پشتیبانی های فنی و ایجاد محفظه های عبوری سیم ها از درون دیوارها باعث می شد که هفته ها و شاید ماه ها برای نصب و راه اندازی یک وایت برد معمولی زمان صرف شود که همین موضوع خود نیازمند هزینه و مهمتر از آن زمان است. این در حالی است که نمایشگر های فوق لمسی سی تاچ که در ابعاد گوناگون و با توجه به نیاز مشتری طراحی شده اند، تنها با یک دو شاخه متصل به پریز و بدون کوچکترین ابزار جانبی قابلیت نصب و راه اندازی دارد که میانگین زمان نصب و راه اندازی آن حدود ۳۰ دقیقه می باشد که اینگونه هم از لحاظ زمان و هم از نظر هزینه به صرفه می باشد.

مدیریت کسب و کار با نمایشگر های لمسی سی تاچ

تولید بر اساس نیاز و سفارش شما

ما هیچکدام از محصولاتمان را از سالی به سال بعد انتقال نمی دهیم و تمامی این محصولات در همان سال و بر اساس نیاز مشتریان و با کیفیت و تکنولوژی همان سال تولید می شوند. بنابراین زمانیکه شما اقدام به فرایند خرید نمایشگر ها می کنید شما مطمئن هستید که تکنولوژی استفاده شده در این پنل ها بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا و همچنین آخرین تکنولوژی تولیدی شرکت سی تاچ می باشد.