هوشمند سازی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از نمایشگر لمسی ۶۵ اینچ سی تاچ

دانشکده مجازی

دانشکده مجازی‌ یکی‌ از شیوه های آموزشی نوین و به صورت تدریس از راه دور می باشد و در کشورهای‌ مختلف‌ دنیا نقش‌ بسزایی‌ در امر آموزش‌ دانشجویان به‌ عهده‌ دارند. با توجه به این مهم  با کمک متخصصین شرکت تصمیم سبز ، هوشمند سازی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از نمایشگر لمسی ۶۵ اینچ سی تاچ که برترین ابزار آموزش مجازی و حضوری است، آغاز شد.

یک دانشکده مجازی در عین حال که سبک و سیاق مدارس قدیمی را حفظ می کند. ولی با ارتباط به تکنولوژی های روز دنیا در امر آموزش که به صورت یک فضای بین المللی می باشد. جنبه های اموزشی و راندمان خود را چندین برابر افزایش می دهد.

گرچه‌ بسیاری‌ از فعالیت‌ هایی‌ که‌ در کلاس‌های ‌مجازی‌ صورت‌ می‌گیرند، مشابه‌ آنهایی هستند که‌ در برنامه‌ها و کلاس‌های‌ درس‌ سنتی‌ انجام ‌می‌شوند. اما ماهیت‌ و فضایی‌ که‌ این‌ فعالیت‌ ها در بستر آن‌ انجام‌ می‌شوند، به نوعی کاملا متفاوت‌ است.

در کلاس‌های‌ درس‌ مجازی‌، دانشجویان‌ در دوره‌هایی‌ به‌ صورت‌ کنفرانس‌ های‌ رایانه‌ای‌ شرکت‌ می‌کنند. این‌ دوره‌ها از طریق‌ اینترنت‌ و شبکه‌های‌ وب‌ ارائه‌ می‌شوند و از نرم‌افزارهایی‌ استفاده‌ می‌کنند که‌ امکان‌ برقراری‌ ارتباط را برای‌ دانشجویان‌ فراهم‌ می‌سازند.

ورود به‌ دوره‌ها از طریق‌ رایانه‌ شخصی‌ در خانه‌ یا در محیط کاری‌ صورت‌ می‌گیرد. در این میان موسسات آموزش عالی و دانشگاه های فراوانی در کشورمان با استفاده از نمایشگر های لمسی سی تاچ که دارای ابعادی از ۵۵ اینچ تا ۱۰۰ می باشد، شروع به فرآیند هوشمند سازی کلاس های درس خود نموده اند. دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به عنوان یکی از دانشکده های مجازی کشور با استفاده از مانیتور لمسی ۶۵ اینچ اقدام به هوشمند سازی کلاس های درسی خود نموده است.

چگونه یک دانشگاه هوشمند ایجاد کنیم؟

کارشناسان و متخصصین مجموعه تصمیم سبز با استفاده از ابزار های الکترونیکی خود از قبیل تلویزیون های لمسی و با استفاده از انواع نرم افزار های ایجاد کلاس های مجازی در ایجاد یک دانشکده مجازی به صورت کاملا حرفه ای و هدف دار آماده تاسیس و تجهیز دانشگاه یا کلاس های هوشمند شما با بالاترین کیفیت ممکن می باشند.

کافی است برای دریافت اطلاعات بیشتر یا خرید هر کدام از محصولات ما، با استفاده از اطلاعات زیر با ما در تماس باشید.

شماره تماس
تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۱۱۰۵ و ۰۲۱۸۸۹۳۶۸۲۶
فکس: ۰۲۱۸۸۸۵۱۱۰۵
موبایل: ۰۹۱۲۸۸۸۳۰۶۱
آدرس ایمیل
sales © tasmimsabz.com

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *