درباره ما فعالیت ها و اهداف

شرکت تصمیم سبز هوشمند به عنوان یک شرکت فعال در زمینه آموزش الکترونیک در سال ۱۳۸۸ توسط یک هیئت مدیره با تجربه مدیریت بالا و سابقه طولانی در امر آموزش و مرتبط با فناوری های روز دنیا با هدف تولید و ارائه تجهیزات جدید آموزشی و ابداع تکنولوژی های آموزشی نوین بنیانگذاری شده است.
در حقیقت همانطور که از اسم این شرکت بر می آید و شعار تصمیم سبز نیز بیانگر آن می باشد این مجموعه تلاش دارد تا با انجام پروژه های تحقیقاتی، بهره گیری از فناوری های نوین و سرمایه گذاری در راستای تولید محصولات دانش بنیان و نیز ارائه خدمات آموزشی، تکنیکی و مشاوره ای در حوزه آموزش و پرورش و مطابق با استاندارهای وزارت آموزش و پرورش گام های بلندی را در جهت توسعه و بهبود ابزارها و سیستمهای تدریس هوشمند برداشته و همچنین سعی بر آن داشته تا در جهت ارتقاء و تعالی سطح دانش فناوری اطلاعات مدرسان و دانش آموزان و سایر اساتید فعال در بخش آموزش، قدمی هر چند کوچک بردارد.
تصمیم سبز یک مجموعه کامل از هوشمند سازی و متد های شناخته شده روز دنیا در حیطه آموزش هوشمند را در اختیار مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی با شرایط ویژه و منحصر به فرد قرار می دهد. نرم افزار تصمیم سبز خود یک نرم افزار منحصر به فرد برای تدریس الکترونیکی می باشد این نرم افزار مبتکرانه مبتنی بر کتاب بوده و انجام هر نوع تدریس هوشمند را امکان پذیر می سازد.

از جمله فعالیت های تصمیم سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید و گسترش تکنولوژی های جدید لمسی و تصویری
  • تولید نرم افزار  تدریس الکترونیکی
  •  ارتباطات با مدارس و دانشگاه ها
  • تجهیزات هوشمند سازی و لوازم جانبی مورد نیاز

در شرکت تصمیم سبز ما می‌خواهیم مشتریانمان را از وسیله‌ ای با کیفیت که می‌تواند تمامی نیازهای آموزشی مدارس را تأمین کند، مطمئن سازیم.