اهمیت کیوسک لمسی در کسب و کار های مختلف

 ۱۰ تا از مزیت های کیوسک های دیجیتالی که در کسب و کار شما استفاده می‌شوند

در فضای کسب و کار پویای امروزی استفاده از کیوسک های دیجیتال می‌تواند قدرت برتر به شما در رقابت با سایرین بدهد. شرکت تصمیم سبز هوشمند اینجاست تا کیوسک های مستقلی را برای ساختمان یا سازمان های شما در ایران فراهم کند و به شما کمک کند. اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را به روشی مدرن و کاربردی به مشتریان و بازدیدکنندگان خود منتقل کنید. کیوسک های دیجیتال با صفحه نمایش لمسی می‌توانند کسب و کار شما را از طرق مختلف از کاهش هزینه ها تا بهبود ارتباطات و رضایت مشتری، به طور قابل توجهی ارتقا دهند. در زیر ۱۰ مزیت استفاده از کیوسک های دیجیتال برای کسب و کار شما را بررسی خواهیم کرد.
کیوسک لمسی

۱-کیوسک های دیجیتال می‌توانند به کاهش هزینه های کسب و کار کمک کنند

کیوسک های لمسی می توانند در صرفه جویی هزینه های کسب و کار به شما کمک کنند. و نیاز به استخدام یک تیم بزرگ خدمات مشتری را از بین ببرند. همچنین این اجازه را به کارمندان می دهد، تا بر روی کار های ضروری سازمان ها تمرکز کنند. یک کیوسک سلف سرویس به عنوان جایگزینی برای یک کارمند عمل می کند و پولی را که در غیر این صورت برای حقوق و مزایا خرج می کردید آزاد می‌کند.

کیوسک لمسی

۲-کیوسک های صفحه لمسی کارایی کسب و کار را بهبود می‌بخشد

کیوسک های صفحه لمسی محصولاتی صنعتی هستند که می توانند در تمام ساعات شبانه روز بدون نیاز به استراحت، مرخصی استعلاجی یا تعطیلات استفاده شوند. آنها تجربه کاربری ثابت و با کیفیتی را ارائه می‌دهند  زمانی را که کارمندان برای پاسخ دادن به سؤالات پیش پا افتاده و ارائه اطلاعاتی که به راحتی قابل دسترسی است صرف میکنند را به شدت کاهش می دهد. همچنین انجام تراکنش ها آسان میکند. تا آنها زمان بیشتری برای تمرکز بر روی بهبود شیوه های تجاری و مدیریت مسئولیت های فوری داشته باشند.

کیوسک لمسی

۳-کیوسک های لمسی رضایت کارکنان را تقویت می‌کند

با حذف وظایف کسل کننده ای که معمولاً توسط کارگران انجام می شود، کیوسک های لمسی رضایت شغلی را در بین کارکنان شما بهبود می‌بخشد. افرادی که به کسب و کار شما کمک می‌کنند تا در اوج بازدهی کار کند، می توانند تلاش خود را به حوزه هایی که میتوانند سودمندتر باشند، اختصاص دهند. اینکار به آنها کمک می‌کند در پایان روز احساس موفقیت بیشتری کنند. بهبود رضایت شغلی منجر به کارکنان شاد تر و کارآمدتر می شود و کارایی کسب و کار شما را بیشتر می‌کند.

 

میز تاچ

۴-کیوسک های دیجیتال فروش شرکت شما را افزایش می‌دهند

شاید جذاب ترین دلیل استفاده از کیوسک های دیجیتال افزایش فروش باشد که با کمک آن می توان فروش را آسان کنند. کیوسک های لمسی ابزارهای بازاریابی بسیار تاثیر گذاری هستند که میتوانند از طریق استفاده از تبلیغات، بسته ها، تخفیف ها و سایر پیشنهادات جذاب، به مشتریان شما در خرید محصولات خاص کمک کنند. کارکرد لمسی مشتریان با کیوسک ها سبب می شود تا مشتریان بیش تر از آنچه که پیش بینی می‌کردند خرید کنند. در نتیجه فروش شما افزایش یابد.

 

۵-کیوسک های صفحه لمسی دیجیتال سرمایه گذاری شما را سریع باز می‌گرداند

با حذف وظایف کسل کننده ای که معمولاً توسط کارگران انجام می شود، کیوسک های لمسی رضایت شغلی را در بین کارکنان شما بهبود می‌بخشد. کیوسک‌های صفحه لمسی می‌توانند فوراً بر درآمد فروش شما تأثیر بگذارند. می‌توانید هزینه اضافه خود را در کمترین زمان بپردازید، به این معنی که مزایای هزینه باقیمانده همه به صندوق کسب‌وکار شما وارد می‌شود.

کیوسک دیجیتال

۶-کیوسک‌های لمسی به‌روزرسانی‌های ارتباطی را فورا امکان‌پذیر می‌کنند

راه حل های کیوسک های مانیتور صنعتی به شما امکان می‌دهد اطلاعات را در زمان واقعی به روز کنید و کانال ارتباطی بین شما و مشتریانتان را بهبود ببخشید. اگر به‌روزرسانی وضعیت، تغییر محل ساختمان، یا فروش فوری دارید که می‌خواهید اعلام کنید، می‌توانید به راحتی از دفتر خود صفحه نمایش را اصلاح کرده و هدف خود را به سرعت به گوش مخاطبین خود برسانید.

 

۷-مشتریان از کیوسک های دیجیتال رضایت فوری دریافت می‌کنند

چه با استفاده از کیوسک مسیریاب ساختمان برای یافتن مسیرها و چه با استفاده از کیوسک لمسی برای خرید، مشتریان رضایت فوری از این فناوری دریافت می‌کنند. مردم امروزی از مستقل بودن و انجام کارها به دلخواه خود لذت می‌برند. با قرار دادن کیوسک های سلف سرویس در ساختمان خود، به مشتریان خود این امکان را می‌دهید که به رضایتی که می خواهند دست یابند و همچنین از صف و زمان انتظار اجتناب می‌کنند.

کیوسک لمسی

۸-کیوسک های دیجیتال حریم خصوصی و امنیت مصرف کننده را ارتقا می‌دهند

از آنجا که مصرف کننده مدرن برای حریم خصوصی و امنیت خود ارزش قائل است. کیوسک های دیجیتال می توانند به مشتریان شما کمک کنند هنگام خرید احساس امنیت بیشتری کنند. زیرا می توانند این کار را بدون دخالت دیگران در معامله انجام دهند. آنها می توانند ضمن استفاده از کالاها و خدمات شرکت شما، حضور خصوصی خود را حفظ کنند و به ایجاد احساس اعتماد در برند شما کمک کنند.

استند دیجیتال

 

۹-کیوسک های لمسی اطلاعاتی را درباره رفتار مشتریان شما جمع آوری می‌کنند

در فضای کسب و کار امروز، اطلاعات حیاتی است. با معرفی کیوسک های دیجیتال، می توانید در مورد رفتارهای مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، بازخورد دریافت کنید و مدل های خود را بر اساس آن تنظیم کنید. کیوسک های دیجیتال اطلاعات مربوط به مشتریان شما را ذخیره می‌کنند. تا بتوانید روندها و عادات را تشخیص دهید. دانش این تجزیه و تحلیل ها به شما این امکان را می‌دهد که تجربه خرید را بهبود ببخشید، به طور موثرتری تبلیغات کنید، خدمات بهتری ارائه دهید و فروش خود را افزایش دهید.

 

۱۰-کیوسک های صفحه لمسی به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند

کیوسک های مانیتور صنعتی یک گزینه مناسب برای تجارت شماست. شرکت تصمیم سبز هوشمند  می‌تواند کیوسک‌های دیجیتالی را با تمام نرم‌افزارهای لازم برای کسب کار شما نصب شده تحویل دهد. هنگامی که کیوسک ها را در سرتاسر ساختمان خود قرار دادید، دیگر لازم نیست به عملکرد آنها فکر کنید. کیوسک های لمسی سی تاچ نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند و می توانند بدون توجه لازم به طور موثر کار کنند. اکثر مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید به راحتی برطرف می شوند. تا بتوانید به ارائه تجربه کاربری متداول مشتریان خود ادامه دهید.

استند دیجیتال

در شرایط تجاری فعلی رقابت و برتری از دیگران بسیار مهم است. بنابراین با نصب کیوسک های دیجیتال در ساختمان یا تأسیسات خود فوراً به رقابت همکاران بپردازید. با استفاده از فناوری نمایشگر های لمسی، هزینه های خود را کاهش می‌دهید، رضایت کارکنان و مشتریان خود را بهبود می‌بخشید و از همه مهمتر درآمد فروش خود را افزایش می‌دهید. همین امروز با شرکت تصمیم سبز تماس بگیرید تا در مورد گزینه های مختلف کیوسک لمس و نمایشگر های لمسی که برای کمک به رونق کسب و کار شما در در ایران موجود داریم بیشتر بدانید.

 

برچسب‌های مرتبط با کیوسک لمسی

  • قیمت کیوسک لمسی سفارش غذا
  • قیمت کیوسک لمسی
  • استند تعاملی
  • استند الکترونیکی
  • اجاره کیوسک لمسی
  • کیوسک تعاملی
  • وب کیوسک لمسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *