ماژول کامپیوتر خشابی (ops) با رزولیشن ۴K @60Hz

seetouch brand
(2 customer reviews)

۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

امروز در این مقاله به  بررسی و ارزش خرید کامپیوتر خشابی (OPS) با رزولیشن ۴K @60Hz مناسب برای ارتقائ سیستم عامل نمایشگر های لمسی به ویندوز با قیمت مناسب، جدیدترین امکانات و به روزترین سخت افزار کامپیوتری می پردازیم.

معرفی محصول «ماژول ۴k کامپیوتر یا ops »

با استفاده از این محصول دیگر یکی از مشکلات عمده ی سالن های کنفرانس یا کلاس های درس برای اتصال کامپیوتر یا لپ تاب به تلویزیون یا مانیتور های بزرگ به طور کامل برطرف شده است.  عملکرد پایین سیستم به خاطر استفاده از کابل های متفاوت و شلوغی بیش از حد محیط یکی از دغدغه هایی بوده که شرکت های سازنده کامپیوتر را به فکر تولید کامپیوتر های ops نمود.

این محصول دارای کیفیت ۴k تصویر می باشد که دارای فرکانس ریفیرش ۶۰ هرتز می باشد. که جزء مقادیر بسیار بالا در ایجاد رزولوشن تصویر دهی و پخش می باشد. تمامی ops ها به طور کامل و انحصاری برای مانیتور ها یا نمایشگر های لمسی سی تاچ شرکت تصمیم سبز هوشمند طراحی شده اند. و قابلیت بالای آنها در روی این نمایشگر ها کاملا مشهود می باشد.

پردازنده این کامپیوتر خشابی نسل ده است  و از رم ddr4 و حافظه SSD m.2 پشتیبانی می‌کند. این مشخصات کامپیوتری شما در اجرای نرم‌افزارها هرگز اذیت نخواهد کرد. وبا سرعتی باورنکردنی ویندوز ۱۱ روی دستگاه بالا می‌آید.این ماژول دارای هسته های شرکت Intel می باشد که دارای آپشن های مختلفی core i3/i5/i7 می باشد و خروجی آن به صورت ۴K/2K/60 Hz است و دارای انواع ورودی ها  و خروجی های USB، HDMI و … می باشد.

نصب و راه اندازی کامپیوتر خشابی یا ops

 

کلمه ops مخفف عبارت  Open Pluggable Specification است که معنی اجرا ویژگی‌ها به‌محض اتصال را می‌دهد. تنها با اتصال این کامپیوتر به نمایشگرهای لمسی یا صنعتی که درگاه ops دارند آن نمایشگر را به یک تبلت ویندوزی  بزرگ تبدیل کنید

نحوه نصب آن بسیار ساده است. فقط کافی است با استفاده از راهنمای نمایشگر لمسی خود محل ورودی کامپیوتر را پیدا کنید. روکش آن را برداشته و مانند فیلم زیر داخل شیار مخصوص مانیتور قار دهید. حال بدون نیاز به هیچ‌گونه اتصالی مستقیم از طریق ریموت کنترل یا صفحه لمسی مانیتور ورودی ops را انتخاب می‌کنید. بلافاصله بوق بایوس کامپیوتر به صدا درمی‌آید و ویندوز بر روی  نمایشگر لمسی بالا می‌آید.

برچسب های مرتبط با قیمت کامپیوتر خشابی (OPS)

  • ماژول کامپیوتر
  • کامپیوتر خشابی
  • کامپیوتر OPS
  • ماژول ۴k ویندوز
  • OPS PC

توضیحات تکمیلی

برند

seetouch

CPU

Core-i5 10400

Ram

8GB DDR4

SSD

240M.2nvme

2 reviews for ماژول کامپیوتر خشابی (ops) با رزولیشن ۴K @60Hz

  1. امید ضیائی

    شرکت تصمیم سبز به ما کمک کرد تا بتوانیم با تلویزیون (نمایشگر) لمسی “سی تاچ” استدیوی فیلم برداری با کیفیت عالی برای مجموعه خود تاسیس کنیم با تشکر از تیم فروش و خدمات شرکت تصمیم سبز.

  2. جواد فیض اله زاده

    شرکت تصمیم سبز نماینده انحصاری انواع ماژول کامپیوتر (ops) مخصوص نمایشگر های لمسی در ایران می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *