قلم پرزنتر پاورپینت مدل TSHSP1001 سی تاچ کاملا هوشمند

seetouch brand
(3 customer reviews)

۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

معرفی محصول « قلم پرزنتر هوشمند مخصوص برد های هوشمند سی تاچ »

قلم پرزنتر هوشمند سی تاچ چیست؟

قلم پرزنتر هوشمند سی تاچ یکی از محصولات بسیار کاربردی از شرکت Seetouch برای ارتباط از راه دور می باشد که کاربر را از نیاز به حضور دائم در کنار نمایشگر های لمسی و یا برد هوشمند (تخته هوشمند) بی نیاز می کند. این قلم تا فواصل حداکثر تا شعاع ۱۵ متری را به طور کامل پشتیبانی می کند و ولتاژ بهره برداری آن ۱.۵ ولت می باشد.

جریان دائم تعبیه شده روی قلم کنترل از راه دور سی تاچ برابر ۵۰ میکرو آمپر می باشد. سیستم عامل مورد استفاده برای این محصول تمامی ورژن های ویندوز ۷ و بالاتر می باشد. به طور کامل با USB سازگار است و از لحاظ ظاهری دارای ۴ دکمه می باشد و در عین حال بسیار کاربر پسند با کاربری آسان می باشد.

با استفاده از قلم پرزنتر هوشمند سی تاچ شما میتوانید اسلاید های پاورپینت را کنترل نموده و حتی در صورت لمسی بودن نمایشگر خود روی اسلاید ها بنویسید. یک پلاگین برای نرم افزار پاورپینت شما را در این امر یاری میکند تا بتوانید به راحتی نوشتار و پاک کردن روی اسلاید ها را کنترل کنید. و حتی مابین اسلاید های پاورپینت بتوانید از یک صفحه سفید اضافی برای توضیحات بیشتر استفاده کنید. نوشته های شما داخل اسلاید های پاورپینت امکان ذخیره سازی دارند. همراه این قلم هوشمند تمامی نرم افزار های کاربردی لازم برای کار در جعبه این قلم برای شما ارسال خواهد شد کافیست با بخش فنی شرکت تماس بگیرید تا همکاران فنی ما جهت نصب و راه اندای راهنمایی کنند. همکارن ما همواره منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند.

 

برچسب های مفید: 

خرید قلم پرزنتر هوشمند سی تاچ

خرید ریموت کنترل پاورپوینت

قلم پاورپوینت

rii r900 قیمت

خرید pointer

لیزر ارائه پاورپوینت

توضیحات تکمیلی

فناوری کنترل از راه دور

RF 2.4GHz

فاصله کنترل

≤15m

ولتاژ بهره برداری

1.5V

جریان فعلی

<50uA

سیستم عامل

Windows7 and above

رابط سازگار

USB

کلید فیزیکی

4

ابعاد L * H * W

162.4*16*16.9mm

ابعاد (بسته) L * H * W

193*92*32mm

وزن خالص

30g (without battery)

وزن ناخالص

200g

دفترچه راهنما

1

نقطه قلم

3

باطری

1

دمای عملیاتی

0℃-40℃

رطوبت عملیاتی

10% – 90%

دمای ذخیره سازی

20℃ -60℃

رطوبت ذخیره سازی

10% – 90%

3 reviews for قلم پرزنتر پاورپینت مدل TSHSP1001 سی تاچ کاملا هوشمند

  1. رحمان محمدی

    شرکت تصمیم سبز به ما کمک کرد تا بتوانیم با تلویزیون (نمایشگر) لمسی “سی تاچ” استدیوی فیلم برداری با کیفیت عالی برای مجموعه خود تاسیس کنیم با تشکر از تیم فروش و خدمات شرکت تصمیم سبز.

  2. جواد فیض اله زاده

    با استفاده از قلم هوشمند سی تاچ به راحتی می توان روی نمایشگر های لمسی نوشته و هم زمان با امکانات موجود روی قلم اسلاید ها را جا به جا کرده و موس را کنترل نمود.

  3. 252

    خیلی خوب بود.ممنون😍😍🙏🏻🙏🏻

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *