کابل HDMI اورجینال ۱۲ متری سی تاچ

seetouch brand
(2 customer reviews)

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

در این مطلب به معرفی مشخصات کابل HDMI اورجینال ۱۲ متری سی تاچ مناسب برای انتقال صدا و تصویر با کیفیت بالا فول اچ دی به نمایشگر و تلویزیون های صنعتی لمسی می پردازیم.

معرفی محصول کابل HDMI

در گذشته ای نه چندان دور انتقال تصویر و صدا توسط چندین کابل به‌ صورت کاملا جداگانه صورت می‌پذیرفت. این بدان معناست که اگر می‌خواستیم از دستگاه DVD یا دوربین فیلم‌ برداری، فیلمی را از طریق تلویزیون مشاهده نماییم، می‌بایست از چندین کابل برای انتقال تصویر و صدا استفاده کنیم ولی کابل HDMI، این کار را بسیار آسان کرده است طوریکه می‌توان فقط با یک کابل HDMI، تصویر و صدا را به بهترین شکل انتقال داد.

کابل HDMI اورجینال سی تا دارای طول ۱۲ متر و روکشی از جنس کناف و و کانکتور فلزی از جنس آلیاژ طلا می باشد.از مهمترین ویژگی های کابل های HDMI  سی تاچ می توان به امکان انتقال تصویر با وضوح بیشتر از ۱۰۸۰P، پشتیبانی از رزولوشن ۲۱۶۰P، پشتیبانی از فرمت ۳D و ۴K و ۱۲  ماه گارانتی شرکت تصمیم سبز اشاره کرد..این کابل از فناوری HDCP بهره می برد که در حقیقت کنترل بر پهنای باند دیجیتال می باشد تا سرعت و کیفیت انتقال داده را بیش از پیش افزایش دهد.

کابل HDMI 12 متری سی تاچ

کابل‌هایی از قبیل VGA یا کامپوزیت، فقط قادر به انتقال سیگنال‌های ویدئویی آنالوگ هستند. این کابل‌ ها برای نمایشگر های CRT بهترین گزینه بوده اند ولی برای LCD های مدرن امروزی انتخابی مناسب نمی باشند. امروزه هنوز بسیاری از صفحه‌ نمایش‌ ها و مانیتور به ورودی VGA یا کامپوزیت مجهز هستند ولی HDMI می‌تواند کارایی و تصویر بهتری به شما ارائه نماید. کابل HDMI مخفف High Definition Multimedia Interface است و برای انتقال همزمان تصویر و صدا به‌صورت دیجیتال به کار می‌رود. زمانی می‌توانید از این کابل استفاده کنید که هر دو دستگاه الکترونیکی مبدا و مقصد مجهز به درگاه HDMI باشند. درواقع این کابل جایگزینی برای کابل‌های (AV) با سه سیم جداگانه است.

برچسب های مرتبط با محصول

  • کابل hdmi چیست
  • کابل hdmi برای گوشی
  • کابل hdmi اورجینال
  • کابل hdmi سونی
  • کابل hdmi 4k
  • کابل hdmi برای تلویزیون
  • قیمت کابل hdmi یک متری
  • خرید کابل hdmi

توضیحات تکمیلی

دسته بندی محصول

Metal Shell HDMI Cable

رتبه

Standard

ورژن

2

نوع اتصال

Male to Male

جک اتصالات

Plastic Molding Shell

سطح اتصال

Gold-Plated

رسانا

Oxygen-Free Copper

تعداد پین

19

اندازه کابل

OD6.0mm

هسته های فریت

ندارد

طول کابل

12 متر

وضوح

UHD 4K 2160p, QHD 1440p, FHD 2K 1080p, 3D Format

اترنت پشتیبانی شده

ندارد

رنگ

قرمز

2 reviews for کابل HDMI اورجینال ۱۲ متری سی تاچ

  1. سید علی مومنی

    شرکت تصمیم سبز به ما کمک کرد تا بتوانیم با تلویزیون (نمایشگر) لمسی “سی تاچ” استدیوی فیلم برداری با کیفیت عالی برای مجموعه خود تاسیس کنیم با تشکر از تیم فروش و خدمات شرکت تصمیم سبز.

  2. جواد فیض اله زاده

    برای دریافت قیمت کابل HDMI در طول های مختلف با ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *