راه اندازی کلاس هوشمند در دبیرستان دخترانه فرهنگ با استفاده از مانیتور لمسی ۷۵ اینچ سی تاچ

افزایش راندمان کلاس ها و همچنین ارتقای سطح آموزش با استفاده ی بهینه شده ی دانش آموزان و معلمین سراسر کشور از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فراگیری و تدریس درس ها که این امر باعث کاهش زمان طراحی و جذابیت کار و لذت یادگیری و ارتقای سطح آموزشی می شود.

در کلاس هوشمند، دانش آموز یا پژوهشگر، علاقمند به جستجو و کسب دانش واقعی می شود و یاد می گیرد چگونه اطلاعات را بدست آورده و از اطلاعات بدست آمده چگونه استفاده نماید و تقریبا می توان گفت هدف از آموزش کارآمد دقیقا همین موضوع می باشد.

در این میان مدارس زیادی در کشورمان با استفاده از نمایشگر های لمسی سی تاچ که دارای ابعادی از ۵۵ اینچ تا ۱۰۰ می باشد، شروع به فرآیند هوشمند سازی کلاس های درس خود نموده اند. دبیرستان دخترانه فرهنگ نیز به عنوان یکی از مدارس هوشمند شده با استفاده از مانیتور های لمسی ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ به هوشمند سازی کلاس های خود نموده است.

در ادامه به برخی از فواید و بسترهای لازم برای ایجاد کلاس هوشمند نیاز می باشد، اشاره شده است .

۱. افزایش راندمان و نشاط در کلاس: کلاس های قدیمی مخصوصا برای دانش آموزان امروزی که با ابزارهای الکترونیکی مدرن بزرگ شده اند، کسل کننده بوده و لذا استفاده از این چنین ابزار هایی برای اینکه خشک بودن کتاب های درسی جبران شود لازم و ضروری می باشد.

۲.صرفه جویی در زمان و انرژی: در روش های قدیمی معمولا معلمین با آموزش تکراری و کسل کننده و یکنواخت خود و با استفاده از روش سخنرانی و متکلم وحده بودن، انرژی فراوانی را صرف می کنند که هم برای آنها و هم برای دانش آموزان نه کیفیت لازم و نه بازده یادگیری را دارد و به طور کلی ملال آور است .اما در روش هوشمند سازی شده به وسیله مانیتور های لمسی سی تاچ، معلمان تنها به عنوان مشخص کننده مسیر عمل میکنند و بقیه مسیر به عهده دانش آموز و مانیتور های لمسی می باشد.

۳. افزایش خلاقیت و نوآوری دانش آموز :یکی از عوامل پیشرفت های علمی در دنیای مدرن و رقابتی امروز داشتن نوآوری می باشد که به جرات می توان گفت این نمایشگر های لمسی یک پتانسیل قوی برای ایجاد چنین فضایی برای دانش آموزان و دانشجویان می باشد.

چگونه یک مدرسه هوشمند ایجاد کنیم؟

کارشناسان و متخصصین مجموعه تصمیم سبز با استفاده از ابزار های الکترونیکی خود از قبیل تلویزیون های لمسی و با استفاده از نرم افزار های ایجاد کلاس های هوشمند در ایجاد یک مدرسه هوشمند به صورت کاملا حرفه ای و هدف دار آماده تاسیس و تجهیز مدارس یا کلاس های هوشمند با بالاترین کیفیت ممکن می باشد.

کافی است برای دریافت اطلاعات بیشتر یا خرید این محصول، با استفاده از اطلاعات زیر با ما در تماس باشید.

شماره تماس
تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۱۱۰۵ و ۰۲۱۸۸۹۳۶۸۲۶
فکس: ۰۲۱۸۸۸۵۱۱۰۵
موبایل: ۰۹۱۲۸۸۸۳۰۶۱
آدرس ایمیل
sales © tasmimsabz.com

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *