برگزاری کلاس مجازی در مجموعه تام لند (تاملند) با استفاده از تلویزیون لمسی ۸۶ اینچ سی تاچ

کلاس مجازی (Virtual Class)، یک آدرس در فضای اینترنتی است که از طریق آن، در هر فضایی که اینترنت وجود داشته باشد می توان در آن حضور یافت و آموزش اینترنتی را به طور کامل فرا گرفت. در کلاس مجازی تمام قابلیت های کلاس حضوری به همراه قابلیت های بسیار بیشتر و جذاب تر دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

شرکت تصمیم سبز نیز با ابزار های الکترونیکی پیشرفته ی در حال تولید که از جمله ی آنها می توان به تلویزیون های لمسی در ابعاد ۵۵ ~ ۱۰۰ اینچ اشاره کرد در راستای هوشمند سازی کلاس های درس و با بهره گیری از جدیدترین نرم افزار های ایجاد کلاس مجازی در این امر قدم های شایانی برداشته است.

در این میان آموزشگاه های معتبر زیادی همچون مجموعه بزرگ تام لند (تاملند) نیز با مجهز کردن سیستم آموزشی خود به مانیتور های لمسی ۸۶ اینچ سی تاچ اقدام به ایجاد کلاس مجازی و با قابلیت پخش زنده نموده است.

مزایای کلاس مجازی :

۱.قیمت کلاس مجازی یا کلاس آنلاین در مقایسه با کلاس های حضوری بسیار مقرون به صرفه می باشد.
۲.در برگذاری کلاس مجازی، از نظر نمایش محتواهایی که به صورت اسلاید می باشند و یا به طور کلی هر نوع محتوای آموزشی، کلاس ها با کیفیت بالاتر برگزار می شوند. و لازم به ذکر است که نمایشگر های لمسی سی تاچ همه به سیستم فوق قدرتمند ۴K مجهز می باشند. و کلاس هایی با طراوات و با کیفیت بالا را رقم می زندد.
۳.در آموزش الکترونیکی به صورت مجازی، این امکان وجود دارد که کلاس ها را به طور کامل ضبط نمود. و یا اگر نیاز به مشاهده مجدد بود بارها و بار ها مشاهده نمود. که این مهم به کمک سیستم مدیریت آموزش LMS انجام پذیر است.
۴.استفاده از LMS دانشگاهی که اخیرا در دانشگاه ها در حال اجرا می باشد. دوره ها را برای افرادی که در نقاط دور افتاده زندگی می کنند. و به آموزش های با کیفیت بالای مدارس و دانشگاه های با رنک بالا دسترسی ندارند نیز قرار می دهد. و به افزایش راندمان و مدیریت اموزشی کمک می کند.
۵.  امکان نظارت خانواده ها بر روند تدریس مدرسان یا معلمان در سیستم جلسات مجازی و حتی در نرم افزار های کلاس مجازی اندورید و IOS که به صورت اختصاصی برای این نمایشگر ها برنامه نویسی شده است نیز میسر می باشد.

کلاس مجازی با نرم افزار های آموزشی شرکت تصمیم سبز


۱. در ایجاد کلاس مجازی با استفاده از نرم افزار آموزش آنلاین شرکت تصمیم سبز مانند نرم افزار های Note، Connect ،Capture و… دیگر هیچگونه نیازی به رفت و آمد دانش آموزان و اساتید نمی باشد. و این خود در کاهش هزینه ها و بهره گیری از زمان بسیار موثر می باشد.
۲. در سیستم آموزش انلاین، یک فضایی عالی برای مشارکت دانش آموز یا دانشجویان در مباحث کلاس به دلیل مجازی بودن وجود دارد و این مورد از نظر روانشانسی نیز در افزایش اعتماد به نفس افراد کمک بسزایی دارد.
۳.با نرم افزار های برگزاری جلسات آنلاین از راه دور که توسط نمایشگر های لمسی سی تاچ میسر است. اسامی تمامی دانش اموزان یا دانشجویان در کلاس مشخص می باشد. و مدرس می تواند حضور و غیاب کلاس را به صورت نرم افزاری انجام دهد و از حاضر بودن دانش آموزان اطمینان حاصل نماید. هم چنین یکی از نکات مهم آموزشگاه مجازی این می باشد. که با راهکارهای نرم افزاری قوی که تیم برنامه نویسی تعبیه کرده ، آزمون های الکترونیکی با حداقل کردن امکان تقلب، به صورت عادلانه تر برگزار می گردد. و نتایج ارزشیابی ها با حالت کاملا قابل اطمینان می باشد.

چگونه یک کلاس مجازی ایجاد کنیم؟

کارشناسان مجموعه تصمیم سبز با استفاده از ابزار های الکترونیکی خود از قبیل تلویزیون های لمسی و استفاده از نرم افزار های ایجاد یک محیط آموزشگاهی مجازی که بر روی این نمایشگر ها به صورت پیش فرض نصب می باشند به صورت کاملا حرفه ای و هدف دار این موارد را نصب، راه اندازی و اجرا می نمایند.

کافی است برای دریافت اطلاعات بیشتر یا خرید این محصول، با استفاده از اطلاعات زیر با ما در تماس باشید.

شماره تماس
تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۱۱۰۵ و ۰۲۱۸۸۹۳۶۸۲۶
فکس: ۰۲۱۸۸۸۵۱۱۰۵
موبایل: ۰۹۱۲۸۸۸۳۰۶۱
آدرس ایمیل
sales © tasmimsabz.com

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *