مانیتور لمسی (تاچ مانیتور لمسی) سی تاچ Seetouch در سایز بزرگ “۵۵ “۶۵ “۷۵ “۸۶ و ۱۰۰ اینچ

مانیتور لمسی (نمایشگر لمسی) سی تاچ 55 65 75 86 98 اینچ Seetouch
مانیتور لمسی (نمایشگر لمسی) سی تاچ ۵۵ ۶۵ ۷۵ ۸۶ ۹۸ Seetouch inch

مانیتور لمسی سی تاچ و هر چه باید در مورد آن بدانیم :

مانیتور لمسی seetouch (مانیتور تاچ اسکرین سی تاچ) در سایز های مختلف ۵۵ اینچ – ۶۵ اینچ – ۷۵ اینچ – ۸۶ اینچ و ۱۰۰ اینچ تولید می شود و به لحاظ کیفیت دارای استاندارهای اروپایی بوده و به دلیل کاربر پسندی رتبه یک تعداد فروش در دنیا را از آن خود کرده است.

✅ پنل تصویر این دستگاه ساخت شرکت LG (مانیتور لمسی ال جی) با گرید A بوده که بعد از تست های کیفی و تایید نهایی شرکت LG مورد استفاده قرار می گیرد. گرید های دیگر معمولا به بازار چین وارد شده و در تولید محصولات درجه ۲ و ۳ مورد استفاده قرار می گیرد.

✅ این دستگاه شامل سه سیستم عامل ویندوز -اندروید و ساید بار (منوی کناری ) است و همینطور شامل ۶ ورودی HDMI1 HDMI2  HDMI3 و پورت VGA- پورت DP و پورت AV می باشد .

✅ سی تاچ تنها برند موجود در بازار با پورت HDMI خروجی بوده که به صورت کامل برای تمامی ورودی های مجزا می تواند تصویر خروجی ایجاد کند.

✅ از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان امکان اضافه کردن اندروید دوم در سایزهای ۷۵ و ۸۶ اینچی و همینطور امکان جدا سازی و جابه جایی ماژول ها از دستگاه در تمامی سایز ها را نام برد .

✅ نمایشگر لمسی سی تاچ دارای شیشه محافظ نشکن و مات و همینطور دکمه کاربردی در جلوی دستگاه بوده و قلم های مخصوص به صورت مغانطیسی امکان چسبیدن به بدنه را دارد.

✅ محافظ نوسان برق داخلی این سیستم و همچنین امکان رای گیری که در نمونه های قبلی و مشابه این دستگاه موجود نمی باشد از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پنل هاست .

مانیتور لمسی (تاچ اسکرین) 65 اینچ
مانیتور لمسی (تاچ اسکرین) ۶۵ اینچ

قابلیتهای ویژه مانیتورهای لمسی Seetouch – lhkdj,v glsd

✅ سی تاچ با رزولیشن گرافیک ۴k اولین و تنها ترین محصول در ایران می باشد. این رزولیشن واقعی بوده که محصولات دیگر هنوز به این کیفیت نرسیده اند و این کیفیت برای عدم تاخیر در تاچ سیستم ضروری می باشد لازم به ذکر است که اکثر محصولات مشابه که با رزولیشن تصویر ۴k به فروش می رسند در حقیقت HD هستند .

✅ در سی تاچ با محافظ برق داخلی و استفاده از ۳ عدد پاور داخلی خرابی ها به حداقل رسیده اند . یک عدد پاور برای کامپیوتر، یک عدد پاور برای سیستم تصویر و یک عدد هم برای بردهای داخلی می باشد .

✅ امکان چسباندن قلم به بدنه فلزی سی تاچ و همچنین وجود قلم الکترونیکی ویژه با امکان کنترل اسلایدهای پاورپوینت از دیگر امتیازات سی تاچ می باشد .

✅ امکان افزودن ویژوالایزر سی تاچ برای اسناد و همین طور قابلیت افزودن نرم افزار کانکت برای این سیستم از ویژگی های دیگر سی تاچ می باشد .

✅ نرم افزارکانکت مخصوص استفاده از گوشی موبایل و تبلت جهت کنترل پنل لمسی و تبدیل دوربین گوشی یا تبلت به ویژوالایزر است که این خود به نوعی صرفه جویی در خرید ویژوالایزر محسوب می شود .

✅ بانرم افزار کانکت امکان تبدیل و ارائه هر کامپیوتر و موبایلی به ابزار آموزشی بوجود می آید و با نصب آن امکان کشیدن -لمس و حاشیه نویسی از طریق تلفن همراه به صورت بی سیم و همینطور امکان ارسال هر نوع فایلی از تلفن همراه بر روی صفحه پنل بوجود می آید.

✅ از دیگر قابلیت های خاص سی تاچ امکان افزودن نرم افزار کپچر به این دستگاه می باشد. نرم افزار کپچر نرم افزاری ویژه است که می تواند در فرمت ۴k از صفحه فیلم برداری کرده و امکان ویرایش فیلم و فشرده سازی برای ارسال در تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی جهت تولید ویدئو های آموزشی را ایجاد نماید.

✅ ال سی دی لمسی (ال ای دی لمسی) مانیتور های سایز کوچک از ۱۵ تا ۳۲ اینچ سی تاچ ساخت شرکت Samsung (مانیتور لمسی سامسونگ) بوده که بهترین کیفیت ممکن را در میان رقبا را ازآن خود کرده است.

قیمت مانیتور لمسی (قیمت نمایشگر لمسی تاچ اسکرین) سی تاچ Seetouch با توجه سایز های مختلف متفاوت است. سی تاچ جدید ترین تکنولوژی تاچ مانیتور لمسی است که آینده آموزش و سالن های کنفرانس و ویدئو کنفرانس را متحول خواهد کرد. شرکت تصمیم سبز نماینده انحصاری این تجهیزات در ایران بوده و محصولات خود را با استانداردهای اروپایی عرضه می نماید. سی تاچ رتبه ۱ کیفیت در دنیا و بالاترین تعداد فروش جهانی را به خود اختصاص داده است.

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

مشخصات، قیمت و خرید “مانیتور لمسی (تاچ مانیتور لمسی) سی تاچ Seetouch در سایز بزرگ “۵۵ “۶۵ “۷۵ “۸۶ و ۱۰۰ اینچ”

  1. مانیتور تاچ اسکرین لمسی گفت:

    لطفا قیمت فروش مانیتور های لمسی را در وبسایت درج نمایید

    1. مهدی حکیمی گفت:

      لطفا قیمت ۱۰۰ اینچ را بفرستید

    2. سلام وقت بخیر.لطفا برای دریافت قبمت با ما در تماس باشید.۰۹۱۲۸۹۹۷۲۳۲

    3. سلام لطفا قیمت صدو بیست اینچ را بفرستید

    4. سلام لطفا برای استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *