مانیتور لمسی elo الو با نمایشگر (صفحه نمایش) تاچ اسکرین ۶۵ اینچ

مانیتور لمسی elo الو یک نمایشگر تاچ اسکرین حرفه ای

مانیتور لمسی elo الو
مانیتور لمسی elo الو

با توجه به اینکه در عصر اطلاعات و ارتباطات نحوه ارائه محصولات و خدمات به صورت جذاب و منحصر به فرد برای مشتریان تاثیر بسزایی در فروش و درآمد یک کسب و کار دارد لذا ارائه حرفه ای مطلب همیشه مورد توجه مدیران کارآمد می باشد. همان طوری که فروش کالاها بدون بسته بندی کار بسیار سختی بوده و ارزش واقعی کالا را تحت تاثیر قرار می دهد همچنین ارائه هر مطلبی و نمایش و میزبانی هر خدماتی برای مخاطبان نیاز به تجهیزات و شیوه ارائه منحصر به فرد دارد. مانیتور های elo الو در سایز ها و طرح های مختلف در حال حاضر یک ابزار مناسب برای این کار می باشد.

مدیریت مشتری های یک مجموعه یک کار پیچیده و تخصصی است

مدیریت بازار یک کار پیچیده است و زمان کارکنان یک مجموعه مهم ترین و طلایی ترین دغدغه یک مدیر می باشد، با مانیتور های لمسی elo الو می توانید یک تجربه عالی از کسب و کارتان برای میهمانان خود فراهم کنید. از لابی هتل گرفته، تا روابط عمومی و انتخاب و سفارش کالا و غذا، معرفی اماکن توریستی و برای بازی و سرگرمی و در اتاق جلسات و … مطمئن باشید محصولات شرکت تصمیم سبز توسط میهمانان شما مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

مانیتور elo
مانیتور elo

شرکت تصمیم سبز با ۱۰ سال تجربه تولید و واردات انواع مانیتورهای لمسی (touch screen) برای کسب و کارهای ویژه، محصولات خود که شامل سخت افزارها و نرم افزار های مخصوص مانند میز های لمسی، استند های و کیوسک های اطلاع رسانی، پنل های لمسی و … می باشد را با ۲ سال گارنتی و ۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می شود. کیفیت بالای نمایشگر LED و تاچ بسیار دقیق باعث تاثیر گذاری بیشتر می شود. نصب راه اندازی تجهیزات توسط تیم فنی شرکت در تهران به صورت رایگان انجام می شود و امکان بازدید از محصولات ما همواره در نمایشگاه دائمی ما مستقر در دفتر مرکزی شرکت مهیا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *